Google pretraga aukcija:

Zaboravi oglase! Prodaj i kupuj na nov način.

Kupindo - kupi odmah!!!

Kupindo.com : Konkurs: snimi svoj kratki film

Moja vizura - moje slobodno vreme

Beldocs festival u saradnji sa Limundo timom
raspisuje konkurs za jednominutni film: Moja vizura-moje slobodno vreme.

Svim zainteresovanima Limundo obezbeđuje potrebnu opremu (kameru, montažu)
za snimanje jednominutnog filma sa temom Moje slobodno vreme.
Od 01. do 20. aprila svi prijavljeni će imati 30 minuta da snime materijal
za svoj film.

Gotovi filmovi se predaju od 21. do 28. aprila na adesu: Nušićeva 6/4,
11000 Beograd
sa naznakom: za Moju vizuru ili na beldocskonkurs@gmail.com.
Tročlani žiri će nakon toga odabrati 10 najboljih ostvarenja koji će se
emitovati na Beldocs festivalu pred svaku projekciju od 4. do 11. maja.

Najbolji film će dobiti specijalnu nagradu Limundo voćkica i biće
promovisan na limundo.com i kupindo.com.

Prijavljivanje za konkurs je otvoreno od 1. do 31. marta 2011. na
beldocskonkurs@gmail.com.

U prijavi je potrebno da navedete vaše ime, prezime, kontakt telefon i
e-mail adresu, a mi ćemo vas kontaktirati kako bismo dogovorili lokaciju i
vreme snimanja.

0 comments:

Постави коментар

Kupiii meee!!!

Најпопуларнији постови

Google pretraga