Google pretraga aukcija:

Zaboravi oglase! Prodaj i kupuj na nov način.

Kupindo - kupi odmah!!!

Platio Troterov kombi kao novi automobil

STRAST

Saša je 30 godina kolekcionar starih vozila i naprava, a do popularnog
trotočkaša došao je uz mnogo muka.
- Pošto sam veliki ljubitelj „Mućki", zamolio sam prijatelja iz Londona da
mi nađe automobil kakav su imali Del Boj i Rodni. On ga je tražio čak
sedam meseci jer su takva vozila na meti Japanaca, Kineza i Amerikanaca.
Kada sam ga uvezao, odmah sam ga iznutra presvukao u leopardovu jamboliju,
baš kao u seriji, i registrovao. Očekivao sam da će izazvati neku pažnju,
ali ni slutio nisam da će me na ulici ljudi zaustavljati da bi se slikali
s vozilom - priča Saša, vlasnik firme „SP travel" za prevoz putnika.
Petrović ističe da je jedini vlasnik trotermobila na Balkanu, a ne
isključuje mogućnost da su se baš u njegovom trotočkašu vozili Del Boj i
Rodni.
- Trotermobil ima 700 kubika i 21 kilovat i proizveden je 1969. Planirao
sam da ga, poput Trotera, iskoristim i u praktične svrhe, ali iznenadio
sam se kad sam saznao da mu je nosivost svega 135 kilograma - našalio se
Saša.
Tokom zime trotermobil se nalazi u Muzeju automobila, pošto je Petrović
svoju garažu u Košutnjaku već napunio brojnim restauriranim đakonijama.
Tako se u prostoriji od 50 kvadrata na jednom mestu mogu naći stare
„mercedes" pisaće mašine, predratni telefoni, govornice ili radio-aparati.
Kao veliki jugonostalgičar, Saša je zidove garaže ukrasio bistama Josipa
Broza Tita, a kako bi udovoljio dečačkoj pasiji, prostoriju je opremio i
fliperima, džuboksom i kolekcijom Diznijevih igračaka.
- U garaži čuvam BMV-ov motocikl od 250 kubika iz 1954. i „moto guzzi" od
500 kubika iz 1970, kojeg sam našao na vojnom otpadu. Posebno mi je draga
„buba" iz 1966, koju je moj prvi komšija Božidar Popović poklonio mom sinu
Aleksi pošto mu je 12 godina stajala ispod drveta. Sin i ja smo je
restaurirali i danas za nju dobijamo nagrade za originalnost na mnogim
takmičenjima oldtajmera u regionu - kaže Saša i dodaje da je većinu
antikviteta našao na otpadima, a da mu je za njihovu restauraciju bilo
potrebno do dve godine.


Kolekcionar od gimnazijskih dana

CENA - Saša je svoju kolekciju antikviteta počeo da pravi još u gimnaziji,
a kako ističe, nikad nije želeo da od toga zaraduje. „Kada sam prvi put
otišao s trotermobilom na Sajam oldtajmera, gotovo svi posetioci su došli
kod mene iako su kolege imale znatno starija i priznatija vozila. U jednom
trenutku sam u šali rekao da slikanje sa autom košta 10 dinara, nakon čega
su svi stali u red. Naravno, nisam im uzeo novac", smeje se Petrović i
dodaje da iznajmljuje sve antikvitete, ali da cenu određuje u dogovoru s
klijentima

0 comments:

Постави коментар

Kupiii meee!!!

Најпопуларнији постови

Google pretraga