Google pretraga aukcija:

Zaboravi oglase! Prodaj i kupuj na nov način.

Kupindo - kupi odmah!!!

“Tea or coffee” – Povećajte prodaju

Najveći problem koji prodavci imaju je da ne daju kupcu mogućnost izbora,
odnosno daju mu mogućnost da odbije. Kako? Pa jednostavno, pitanje: "Da li
želite/hoćete nešto?" u najboljem slučaju daje 50% šanse za odgovor DA i
50% šanse za odgovor NE. Odnosno Vi u startu gubite 50% kupaca, zar ne? A
to je samo Vašom greškom, odnosno loše postavljenim pitanjem. Mnogi sad
razmišljaju i pitaju se da li treba da ponudim kafu uz proizvod ili u čemu
je caka. Caka nije u KAFI ili ČAJU, caka je u vezniku ILI. Uzmimo primer
noževa. U prvom slučaju kod pitanja: "Da li želite noževe?" dobijamo 50%
zainteresovanih i 50% koji će nam zalupiti vrata. Ali ako pitamo: "Šta Vam
je potrebnije, mali noževi za obroke ILI veliki mesarski noževi?" dobijamo
33% zainteresovanih za male, 33% za velike i 33% koji će nam i dalje
zalupiti vrata.Samo jednim ubacivanjem veznika ILI i malom modifikacijom
ponude dobili smo 16% više zainteresovanih.

--
Dentaly Yours! http://www.drns.co.cc

Put trgovca: http://www.limun-do.co.cc

0 comments:

Постави коментар

Kupiii meee!!!

Најпопуларнији постови

Google pretraga